Wednesday 25 April 2012

PELAKON ZAHIDA RAFIQUE SAMAN ZURAIDA KAMARUDDIN MELALUI PEGUAM UMNO

Ketua Wanita KEADILAN, Zuraida Kamaruddin NONEtelah menerima surat tuntutan guaman daripada pelakon wanita terkenal Zahida.  Surat melalui peguam Datuk Seri Shafee Abdullah bertarikh 23 April itu menuntutnya berhenti daripada membuat kenyataan berhubung isu yang mengaitkan Zahida dengan Menteri pembangunan luar bandar Datuk Seri Mohd Shafie Apdal.NONE

(Banglo 3 tingkat bernilai RM4 juta yang dimiliki seorang artis  beralamat di No 18, Jalan Lembah TTDI 3, The Valley, Taman Bukit Indah, Ampang  telah mula diduduki awal April lalu.)


Surat itu juga memintanya menarik balik kenyataan, memohon maaf serta membuat bayaran ganti rugi dalam masa tujuh hari atau prosiding undang-undang akan dimulakan.
Ketua Wanita KEADILAN, Zuraida Kamaruddin akan membawa kes dakwaan rasuah RM1.5 juta yang diterima Zahida Rafik ke Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) selepas berakhir perhimpunan Bersih 3.0."Saya tidak menjangka untuk terima satu surat daripada Zahida. Saya fikir Shafie yang mahu menyaman saya.

"Mengapa pelakon ini menggunakan peguam Umno sebagi peguam?" soalnya yang juga anggota parlimen Ampang.

Sementara itu, Zuraida juga berkata, beliau akan membuat dakwaan dan memberi 'bukti kukuh' kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berkaitan dakwaannya sebelum ini.

Blog Archive

tambah panas

Followers